dimarts, 26 d’abril del 2011

HEROIS



Ahir vaig veure Herois, de Pau Freixes (amb guió del supervendes del Sant Jordi, Albert Espinosa) a TV3. No vaig poder anar al cine quan la van estrenar fa uns mesos, i ahir vaig gaudir d'aquesta petita joia fílmica amb els meus fills, de 8 i 10 anys. No hi ha prova més definitiva per una pel·lícula que veure-la amb nens. Si agrada a nens i adults per igual, doncs normalment es tracta d'un bon producte. És cert que té una certa tendència a buscar la complicitat de l'espectador a través dels sentiments, i alguns d'això en diuen sensibleria, a vegades és massa edulcorada i hi ha un abús de la música com a referent temporal que sovint ens distrau de la trama, però...és tan maca! És un viatge directe a la nostra infantesa, al primer amor, als primers amics, a reivindicar allò que és autèntic i que després la vida ja s'encarrega d'espatllar... 
Només una petita crítica a TV3: una pel·lícula indubtablement adreçada a tots els públics s'ha d'emetre precisament l’últim dia de vacances!!! Als meus fills els hi ha costat molt aixecar-se aquest matí per anar a l'escola, però l'experiència sens dubte s’ho va valdre! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada